نظر سنجی آزمون ارشد
با سلام ..

خیلی از دوستان طی 28 و 29 بهمن آزمون ورودی به کارشناسی ارشد را سپری کرده اند . در این مطلب میخواهیم از دوستان عزیز نظرشون را درباره آزمون بپرسیم تا دست به دست هم بدهیم تا همگی با برنامه ریزی دقیق در این راه نیز موفق شویم .
به امید موفقیت همه دوستان
+ نوشته شده در جمعه بیست و نهم بهمن ۱۳۸۹ ساعت 16:30 توسط اسدی
|
این وبلاگ با هدف افزایش تعامل دانش تخصصی و علمی بین دانشجویان مهندسی کامپیوتر ایجاد شده است